.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قربانی مسائل زیست‌محیطی شد

رئیس دانشکاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری گفت: مازندران قربانی مسائل زیست محیطی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدعلی بهمنیار در چهارمین کنفرانس بین‌اللملی چالش‌های زیست محیطی و گاه‌شناسی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی چالش عصر حاضر است.

وی تصریح کرد: هر روز ابعاد چالش‌های محیط زیستی در کشور بیشتر می‌شود، دانشگاه‌ها باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و مشکلات مربوط به مسائل زیست محیطی را مطرح و نسبت به رفع آنها طرح‌های مناسبی ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: منابع موجود کشور به صورت امانت در اختیار ما قرار دارد و باید در حفظ این منافع تلاش بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: حفظ منافع زیست محیطی کشور نیاز به برنامه راهبردی دارد و باید به صورت مناسب منابع موجود در کشور با نگاه به آینده بهره‌برداری شود.

این مسئول یادآور شد: منابع اگر دست‌خوش تغییرات نادرست شود برای نسل خودمان مشکل ایجاد می‌شود و حیات را برای نسل‌های بعدی ایجاد می‌کند و مازندران  قربانی مسائل زیست محیطی شد.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری اضافه کرد: بیماری زیست محیطی در مازندران زیاد است و این استان تاوان توسعه را پرداخت می‌کند.

وی با اعلام اینکه بحث تولید ارگانیک در کشور شروع شد، افزود: برای موفقیت در این حوزه نیاز به برنامه مدون و انجام کار علمی داریم  و تلاش‌های در این زمینه در استان انجام شد.

این مسئول با اعلام اینکه صنعت در استان مازندران نیاز است، افزود: صنعتی که در استان شکل می‌گیرد در راستای حفظ محیط زیست باید ایجاد شود.

بهمنیار اضافه کرد: دانشگاه علوم کشاورزی در حد توان خویش می‌تواند راهکاری‌ علمی در زمینه حفظ محیط زیست ارائه دهد ولی اجرای امور در اختیار ما نیست و این دانشگاه تنها می‌تواند چالش‌ها را شناسایی و نسبت به مسائل موجود راه حل ارائه کند.

وی در پایان متذکر شد: برای بررسی مسائل زیست محیطی و کشاورزی مازندران برگزاری شش همایش در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.
-


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.